14 Ocak 2009 Çarşamba

BEN FİLİSTİNLİ ÇOCUK

BEN FİLİSTİNLİ ÇOCUK
BUNU KESİNLİKLE İZLEYİN


6 yorum:

  1. allah yardımcıları olsun .bizde seyirci kalmayalım tabi böyle bir vahşete .birgün aynı şeyler bizimde basımıza gelebılir .

    YanıtlaSil
  2. yeter artık yeteeer ya yeter görün artık çıkarın artık israilin yüzünü düşürtün maskeyi noluur yeter artık dayanamicam kendim bombaları üretecem kendim vuracam onların başını

    YanıtlaSil
  3. çok içten söylüyor sanki yaşamış gibi etkilenmemek elde değil ben her int. girdiğimde izliyorum

    YanıtlaSil
  4. MERHABA SEVGİLİ DÜNYA İNSANLARI EĞER BİZDE İNSAN OLDUĞUMUZU VE VİJDAN SAHİBİ OLDUĞUMUZU KABUL EDİYORSAK BU VAHŞETİ BU ZÜLMÜ KABUL ETMEMELİYİZ.LÜTFEN KİMSE ELİMDEN BİRŞEY GELMİYOR DEMESİN HERKESİN ELİNDEN GELEN BİRŞEYLER VAR BU KONUDA.ÖRNEĞİN:İSRAİL MALLARINI BOYKOT,MADDİ DESTEK BUNLARIDA YAPAMIYORUM DİYENLER HALA VARSA BARİ BİR DUA?BARİ BİR DUA EY DEĞERLİ DÜNYA İNSANLARI

    YanıtlaSil
  5. filistine acıyorum bu israili elimden gelse herşeyi yaparım acımasızlar

    YanıtlaSil
  6. valla elımızden gelenlerı yapalım aynı şey bir gün bizim basımıza gelse, bi düşünelim allah bizi zalimlerden korusun yazık günah ya mahşer günü nasıl hesap verecekler bilmiyorum

    YanıtlaSil