5 Mart 2009 Perşembe

Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına Şarkı Sözleri

Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına
Rafet El Roman ile popülerlik kazanan yusuf güney kendine ait yeni parçaları ile ortalığı kasıp kavurmaya devam ediyor, Yusuf Güney daha öncede dediğim gibi müzik listelerinde hep ilk sıralarda sesi ve yakışıklığı ile şimdiden genç kızları kendine hayran bırakmış gibi görünüyor… Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına parçasını müzik listelerinde ilk sıralarda görmek mümkün olacak gibi, şahsen ben internette sürekli Yusuf Güney ve Yusuf Güney şarkılarına astlıyorum en iyiler listesinde, Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına parçasıda Yusuf Güney’in en sevilen parçalarından birisi haline gelmiş durumda… Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına şarkı sözlerini sitemizde bulabilirsiniz…
http://img528.imageshack.us/img528/1199/yusufgney3457432.jpg
Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına Şarkı Sözleri:
İllede uğruna ölmem mi gerek?
Heder oldum aşkına bilerek
Kime özlem, kimlere Hasret
Sevemezsin yok sende yürek
Çekip sebepsiz gidişlerin
Pişman olupta dönüp özürlerin
Senin bu tavrı hallerin
Bende ne fikir kaldı ne cümle
Ya sen bitir ya ben Bitireyim
Ya sen cek git ya ben mi gideyim?
Aşk dediğin bir yerde bitiyor,
Bitince acıtıyor.
Yine coştu gönül akıyor..
Sensizliğin yakıyor.
Sönmeden kirlenmeden bir karar ver artık
Ya kal yada git !
İllede uğruna ölmem mi gerek?
Heder oldum aşkına bilerek
Kime özlem, kimlere Hasret
Sevemezsin yok sende yürek
Hala her günüm gecemde seni arıyorum.
Hala aynı heyecan aşkla sana koşuyorum.
Varsa aşkına evrim işte o benim !
İllede uğruna ölmem mi gerek?
Heder oldum aşkına bilerek
Kime özlem, kimlere Hasret
Sevemezsin yok sende yürek
Çekip sebepsiz gidişlerin
Pişman olupta dönüp özürlerin
Senin bu tavrı hallerin
Bende ne fikir kaldı ne cümle
Ya sen bitir ya ben Bitireyim
Ya sen cek git ya ben mi gideyim?
Aşk dediğin bir yerde bitiyor,
Bitince acıtıyor.
Yine coştu gönül akıyor..
Sensizliğin yakıyor.
Sönmeden kirlenmeden bir karar ver artık
Ya kal yada git !
İllede uğruna ölmem mi gerek?
Heder oldum aşkına bilerek
Kime özlem, kimlere Hasret
Sevemezsin yok sende yürek

134 yorum:

  1. cok guzel sarkı bayıldım bı kere sesı cok guzel...rafet el romana cok teskkler bole bı cocugu bıze kazandırdıgı ıcın;)

    YanıtlaSil
  2. evt haklısınız.
    sesi cidden etkileyici

    YanıtlaSil
  3. bence bu sarkı harika ayrıca suan tam benim durumuma göre :):)

    YanıtlaSil
  4. sprr bi sarki yahh bayldm ;)

    YanıtlaSil
  5. sesi çok etkileyici...

    YanıtlaSil
  6. sprr bı sarkı gercektem cook guzel hemde sesı cook guzel boyle sanatcılar lazım bıze bayıldım valla devam

    YanıtlaSil
  7. ben mıne yusuf senın en buyuk hayranların nız bız gercekten hem cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook yakısıklısın buna kelımeler yetmez sesınde cook guzel nazar deymesın aman aman mıne yusuf guney

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir sesi var bence çok güzel söylüyor süperrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  9. süper bi şarkıı sesi güzel kendi süper valla çok güzel

    YanıtlaSil
  10. çok güzel şarkı bayıldıım kendisi de çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  11. Çok yakışıklı yaaa

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bi albüm olmuş süper şarkıları da kendisi gibi harika Seni çok seviyorum yusuf güney

    YanıtlaSil
  13. yusuf ben sana aşığım seni deliler gibi seviyorum çok yakışıklısın seni çoooooooooooooooooooooooooooooooook ama çok seviyorum ben elazığ dan songül

    YanıtlaSil
  14. senin klibinde oynattığın kıza sinir oldum o kızın yerinde olmak isterdim sana sarılmak vede hiç ayrılmamak isterim seni elazığ a bekliyorum aşkım seni seviyorum

    YanıtlaSil
  15. www.bilgilenin.net lütfen üye olun arkadaşlar forum sitemiz

    YanıtlaSil
  16. çok yakışıklı süper biri yani nasıl desem şarkı süper yusuf güney söylüyo daha daha güzel seni çokkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum yusuf abi en kısa zamanda seni görmek istiyorummmmm

    YanıtlaSil
  17. çok ğüzel çok beğendim müziği çok tatlısın
    YUUSUF GÜNEY seni seviyorum

    YanıtlaSil
  18. çokkkkkkk süperrrrrrrrrrr benimm cnm

    YanıtlaSil
  19. ya bakın siz böyle seni seviyorum diosunuz ama hayranıda olsanı bn kıskanıyorum pardon kendimi tanıtmadım bn yusuf güneyin sevgilisi yani yeni sevgilisim ister inanın ister inanmayın

    YanıtlaSil
  20. bu şarkıya bayılıyorum bütün şarkılara 1000000000000 basar ayrıca yusuf güney çooooooooook yakışıklı

    YanıtlaSil
  21. şarkın çççççççççççççççççççççççooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel her zaan dinliyorum seni çok çok seviyorum bide çok yakışıklısın

    YanıtlaSil
  22. ben bu şarkıya bayııııııııııııııııldimm
    hele yusuf güney onu ayrı bir şekilde seviyorum canım aşkımı ona o kadar benzetiyorum ki

    YanıtlaSil
  23. çook güzell şarkı zaten ses var adamda nasıl güzel olmasın söylememiz yanlış

    YanıtlaSil
  24. YUSUF GÜNEY sesin çok güzel seni erbaa ya bekliyorum burda seni çooook seviyorlar eminim rekor kırarsın seni çook seviyorum

    YanıtlaSil
  25. evet YUSUF GÜNEY demin önce arkadaşımızın dediği gibi seni erbaaya bekliyoruz bende eminim rekor kırarsın seni çook seviyoruzz

    YanıtlaSil
  26. YUSUF GÜNEY iki arkadaşımızın dediği gibi seni tokat-erbaaya bekliyoruz ben onlardan daha eminim rekor kıracağına seni çoook seviyoruz lütfeeenn teklifimizi kabul ettt seni görmryi herkes çok istiyooo

    YanıtlaSil
  27. harika bir şarkı bayıldım kendiside çok yakışıklı şarkısıda çok güzel başarılarının devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  28. çok harika bayıldım seni seviyorum yusuf güneyyyyyyyyyyy çok tatlısın

    YanıtlaSil
  29. yusuf güneyin sevgilisi mi ufak atta civcivler yesin hadi başka kapıya başkalarını kandır. hadi kızım hadi allah versin.

    YanıtlaSil
  30. ŞARKI SÜPER YAAAA BİTİYORUM YANİ YUSUF GÜNEY SANA AŞIGIM HEM TATLI HEM SEMPATİK HEM ŞİRİN HEM KARİZMATİK SİNNN CANIM BENİM YA HEDER OLDUM AŞKINDAN HEDER ... ((( BETÜL - YUSUF GÜNEY )))

    YanıtlaSil
  31. bhnde bu şarkıyı çok sewdim süperrrr seni çok sewiyorummm:D

    YanıtlaSil
  32. harika bir ses ya ilk beyaz showda dinledim mükemmel denebilir derecede

    YanıtlaSil
  33. tek kelimey haariikaa olmuş başarılarının devamını dilerim by kendine iyibak yusuf abii

    YanıtlaSil
  34. Seni Çook Seviyorum Yusuf Abii Seni Çook Seviyorum İyiki Dünyaya Gelmisin Bu Yakışıklılıkla Ve Bu Sesle.Msn Adresin Varsa Verirmisin Seni Çook Seviyorum Ben Sana Deliler Gibi Aşığım YAA (Ayşen Yusuf Güney) Öptüm

    YanıtlaSil
  35. ay ne varsa var duygu heycan cap canlı maskarada güzel rafet el romana teşekkür deerim şarkıları o yazdı yusuf güneye çok yardımcı oldu ayrıca erevision'a yusuf güney ve rafet el roman çıkmalıı!!!!!herkez sizi seviyooo!!!Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına Şarkı Sözleri:
    İllede uğruna ölmem mi gerek?
    Heder oldum aşkına bilerek
    Kime özlem, kimlere Hasret
    Sevemezsin yok sende yürek
    Çekip sebepsiz gidişlerin
    Pişman olupta dönüp özürlerin
    Senin bu tavrı hallerin
    Bende ne fikir kaldı ne cümle
    Ya sen bitir ya ben Bitireyim
    Ya sen cek git ya ben mi gideyim?
    Aşk dediğin bir yerde bitiyor,
    Bitince acıtıyor.
    Yine coştu gönül akıyor..
    Sensizliğin yakıyor.
    Sönmeden kirlenmeden bir karar ver artık
    Ya kal yada git !
    İllede uğruna ölmem mi gerek?
    Heder oldum aşkına bilerek
    Kime özlem, kimlere Hasret
    Sevemezsin yok sende yürek
    Hala her günüm gecemde seni arıyorum.
    Hala aynı heyecan aşkla sana koşuyorum.
    Varsa aşkına evrim işte o benim !
    İllede uğruna ölmem mi gerek?
    Heder oldum aşkına bilerek
    Kime özlem, kimlere Hasret
    Sevemezsin yok sende yürek
    Çekip sebepsiz gidişlerin
    Pişman olupta dönüp özürlerin
    Senin bu tavrı hallerin
    Bende ne fikir kaldı ne cümle
    Ya sen bitir ya ben Bitireyim
    Ya sen cek git ya ben mi gideyim?
    Aşk dediğin bir yerde bitiyor,
    Bitince acıtıyor.
    Yine coştu gönül akıyor..
    Sensizliğin yakıyor.
    Sönmeden kirlenmeden bir karar ver artık
    Ya kal yada git !
    İllede uğruna ölmem mi gerek?
    Heder oldum aşkına bilerek
    Kime özlem, kimlere Hasret
    Sevemezsin yok sende yürek

    YanıtlaSil
  36. yhaa müthiş bir şarkı onu çokkkkkkkkkkk seviyorum benim en büyük hayranım ama çokkkkkk yakışıklı çok seviyorum onu daha başarılı şarkılar dileğiyle hepimiz seni destekliyoruz

    YanıtlaSil
  37. yaha gidin işinize bence çok iyirenç bir şarkıcı özürlüler adamm gibi hayal kurun yok çook seviyom yok sevgilisiyim yok oraya bekliyom yok şuraya bekliyom gerçekçi olunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  38. hadisenin pabucunu dama attınız :D

    YanıtlaSil
  39. şarkı güzel ama

    YanıtlaSil
  40. bencede arka katılıyorum 3 kişi gel diye gelirmi adam yha işi gücü yokta :D

    YanıtlaSil
  41. ben kendimi tanıtıyım 16 yaşındayım ismim göktuğ msnemide veriyim belki eklersiniz erkekler eklemesin ltfn :D

    YanıtlaSil
  42. goktug5555@hotma.....

    YanıtlaSil
  43. yha yusuf çok tatlı bi çocuk sen demişsin yhaa biraz gerçekci oluun felan die tmm bnde oraya buraya gel demiyorum ama çok yakışıklı bu bi gerçek ha sen been meyebilirsn renkler ve zevkler tartışılmaaz !!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  44. ya süperrrrrrrrrrrrrr bişey aşık oldum resmen yusuf güneyin şarkılarını dinlemeden uyumuyorum.....msn adresim: ezel_545_leyla@hotmail.com erkekler sulanmak için kaydetmeyin...

    YanıtlaSil
  45. yusuf aşığım sana çok yakışıklısınn şarkında süper

    YanıtlaSil
  46. ee bende yakışıklı degil edemiyorumki :D

    YanıtlaSil
  47. çok tatlı ya

    YanıtlaSil
  48. slm ben hilal laf yok ki yusufa çook yakışıklı yusuf sen çoook mu seviyodun sevgilini booş ver bence gelecegine bak ne güzel hayranların çogaldı bişey söylüyecem ben hep bu lşafla avundum GİDEN KAYBEDENDİR boşver diden dönmek isteyecek birgün ama ne sen eski sen olacaksın nede onu hatırlaycaksın su nasılki akıp gider yerinde durmaz insanın hayatıda öyle illaki hayatına bireliri girecek unut deöiyecem hayat sana bunları unutturacak bende senin durumundayım onunla oldugum yerleri geziyom bakıyom aklıma geliyo unutamıyom ama innşş unutacam geri dönecek bana ama ben eski ben degilim artık işş işten geçti çünnkü neyse seni ççook seviyorum bi hayranın olarak kendine çook iyi bak sen bizlere lazımsın senin şarkılarınla avunuyorum işte başka yapacak hiiçç bişeyim yoookkk yanlızlıık çookk kötüüü üzülüyorum aglıyorum olmuyo yapamıyom bende mi rafet abinin karşısına bi çıksam belki 3 müz düet yaparız orası şaka işte neyse yusuf seninle tanışmak istiyom inş tanışırız msn im ece_413@hotmail.com bekliyecem imkansız ama olsun bi ihtimal

    YanıtlaSil
  49. hem msn nizi yazıyosunuz hemde sulanmak için kaydetmeyin diyosunuz ala ala ya benim gibi olun direk werin ama benimkini, yusuf güney kaydetsin başka k,mse eklemesinonun la tanışmak istiyorum iyi warsın ya rafet abi negüzel bi insanı bize tanıttın bayılıyom ya yusufa tanışmak istiyorum olmuyo onusuz onunla aynı kaderi paylaşıyoz ya derdimi ona altmak istiyom hani derler ya damdan düşen damdan düşenin halini blir benimkide öyle işte ancak o benim halimden anlar başka kimse anlamaz ne olursun biri bana yorum yazsın ben kafayı yiyecem yoksa cewap bekiyecem

    YanıtlaSil
  50. kimse açık degilmi ya

    YanıtlaSil
  51. bende bayıldım yaw hastayım sana asqım çq dadlı kuızum ya

    YanıtlaSil
  52. kuzum benim ya ben bu çocuk için neyimi vermemkiii

    YanıtlaSil
  53. çokkkkkkkkkkkk güzel bir şarkı kendisinin ellerine sağlık tek dinlediğim şarkı bu diyebilirim müthiş burdan beni tanıyan herkase selam

    YanıtlaSil
  54. cok guzel tum sarkıları gercekten tebrık ederım

    YanıtlaSil
  55. ya bnce şarkı çk güselll olmuşşşşşşş çk beğendimmmm hergün dinliyourmmm hele o sözleriiii süperrrrr yaaa inanılmazz

    YanıtlaSil
  56. ya bazıları bizi kandırmaya çalışıo sevgilisiyim diyerek ama bn inanmam oldu bnde kız kardeşi
    oluyomu yani bölee ltfn yalan atmayınn!!!!
    :):):):):)

    YanıtlaSil
  57. yusufçuk şarkına bayıldık ve çok tatlısın
    çok yakışıklısım ama
    olmazki böyle yaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  58. harikasın aşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkkıııııııııııııııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seni çok seviyorum lütfen çorum a gel seni görmek istiyorum ayrıca şarkın süper rafet el roman a çok teşekkür ediyorum keşke erovision a sen katılsaydın kesin 1. olurduk çok yakışıklısın çok tatlısın aşkkkkııııııııııııııııııııııım

    YanıtlaSil
  59. ben çorum dan ela

    YanıtlaSil
  60. yha bak en baştaki teşekkür falan etmişin ama olmuyor çocuk falan adam olalım doğru konuşualım lütfen

    YanıtlaSil
  61. yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff aşşşşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkıııııııııııımmmmmmmmm sennnnnnnnnnnnniiiiiiiii seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm SEEEEEEEEENNNNNN BEEEEEEEEENNNNNNNNNİİİMMMMMMMSSSSSSSSSİİİİİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  62. yusufun sevgilisiymiş yusufun sevgilisi nasıl sen oluyomuşun o zmn bu adam beni aldatıyomu beyaz showa çıkıcaz beyazıt abi teklif yolladı kızlar valla ben hiçde kıskanmıyorum canlarım bu beni mutlu ediyo yusufun bu kadar seveni olduğunu bilmek jnlarım ilginiz için çok sağolun hepinizz!!!!!!bu arada ben elanur oke hadi allaha emanet olun canlarım görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  63. süper bir şarkı diyecek söz bulamadım dogrusu yusuf güneyin şarkıları ve kendisi süper

    YanıtlaSil
  64. adsız kişi25 Mart 2009 02:03

    bencede çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  65. bnm sevglimin böle sesi oljak taparım tapar hehe:Dçok hoş bi şarkı eferim rafoş böle bi sesi bize kazandırdın;)

    YanıtlaSil
  66. sana aşığım yusuf güney şarkın süper ben ve fuat için teşekkür

    YanıtlaSil
  67. harbiden çok tatlı yaaa???

    YanıtlaSil
  68. ya harika bir sesi var kensine hayranım onu çok seviyorum sarkılarınıda

    YanıtlaSil
  69. ya sen harika bir insansın ya cok tatlısın yusuf güney

    YanıtlaSil
  70. bence bu şarkı süper siz neden beğenmiosunuz anlamıyorum

    YanıtlaSil
  71. manyak bi parça ayrıca ona aşığım onu çooooooooookkkkkkk seviyorum en büyük hayranıyım her zaman arkandayım sen benim bir tanemsin dayanamıyacağım bir daha yazıyorum onu çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum......:)

    YanıtlaSil
  72. ya siz kimsiniz yusuf'un sevgilisi benim kendinizi ne sanıyosunuz. ayrıca bu sevgilisiyim d,iyip gönderenler canımı sıkmaya başladı lütfen çocuklar yapmayın sonra medyaya sızınca yusuf üzülüyo. e bende üzülüyorum ... lütfen YUSUF GÜNEY'İNüzülmesini istemiyrsanız lütfen böyle şeyler yazmayın lütfen...

    YanıtlaSil
  73. SEN! SEV!YORUM YUSUF GÜNEY
    ŞARKI SPRR YHA DİMİ AŞKISI

    YanıtlaSil
  74. ŞARKINI B!LE EZBERİMDE TAŞIRIM
    HATTA ELLERİM DE YAZIYIM DA GÖR


    İllede uğruna ölmem mi gerek?
    Heder oldum aşkına bilerek
    Kime özlem, kimlere Hasret
    Sevemezsin yok sende yürek
    Çekip sebepsiz gidişlerin
    Pişman olupta dönüp özürlerin
    Senin bu tavrı hallerin
    Bende ne fikir kaldı ne cümle
    Ya sen bitir ya ben Bitireyim
    Ya sen cek git ya ben mi gideyim?
    Aşk dediğin bir yerde bitiyor,
    Bitince acıtıyor.
    Yine coştu gönül akıyor..
    Sensizliğin yakıyor.
    Sönmeden kirlenmeden bir karar ver artık
    Ya kal yada git !
    İllede uğruna ölmem mi gerek?
    Heder oldum aşkına bilerek
    Kime özlem, kimlere Hasret
    Sevemezsin yok sende yürek
    Hala her günüm gecemde seni arıyorum.
    Hala aynı heyecan aşkla sana koşuyorum.
    Varsa aşkına evrim işte o benim !
    İllede uğruna ölmem mi gerek?
    Heder oldum aşkına bilerek
    Kime özlem, kimlere Hasret
    Sevemezsin yok sende yürek
    Çekip sebepsiz gidişlerin
    Pişman olupta dönüp özürlerin
    Senin bu tavrı hallerin
    Bende ne fikir kaldı ne cümle
    Ya sen bitir ya ben Bitireyim
    Ya sen cek git ya ben mi gideyim?
    Aşk dediğin bir yerde bitiyor,
    Bitince acıtıyor.
    Yine coştu gönül akıyor..
    Sensizliğin yakıyor.
    Sönmeden kirlenmeden bir karar ver artık
    Ya kal yada git !
    İllede uğruna ölmem mi gerek?
    Heder oldum aşkına bilerek
    Kime özlem, kimlere Hasret
    Sevemezsin yok sende yürek

    çatlayın da patlayın herkesten çok ben SEV!YORUM YUSUF GÜNEYİ CANIM BENİM YHA ŞARKISIDA SPRR KENDİSİ GİBİ

    YanıtlaSil
  75. S
    E
    N
    !
    S
    E
    V
    !
    Y
    O
    R
    U
    M
    Y
    U
    S
    U
    F
    G
    Ü
    N
    E
    Y

    YanıtlaSil
  76. msn adresini isteyen warsa verebilirim

    YanıtlaSil
  77. seni cccccccccoooooooooooookkkkkkkkk seviyom yusuf guney

    YanıtlaSil
  78. seni çooooooooooooooooooooook seviyorum çok tatlısın.çok yakışıklısın sesinde çok güzel

    YanıtlaSil
  79. YUSUF GÜNEY SANA AŞIĞIMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  80. YUSUF GÜNEY SANA VE ŞARKILARINA BAYILIYORUMMM SÜPERSİN...

    YanıtlaSil
  81. YUSUF GÜNEY ÇOOOOOOOKKKKKK YAKIŞIKLISIN.ŞARKILARIN HARİKAaa!!!

    YanıtlaSil
  82. yusuf güney sana hastayım

    YanıtlaSil
  83. SENİN KADAR YAKIŞIKLISINI GÖRMEDİM SEVGİLİM OLMANI ÇOK İSTERDİM SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  84. Süper YHaaaaa('!'!'!'!'!'!'!)

    YanıtlaSil
  85. hayri
    benden özge me gitsin

    YanıtlaSil
  86. YUSUF ÇOK TATLISIN ŞARKINDA SÜPER CANIMSINNNNNNNNN HAYRANLARIN ÇOK VAR VE EN SENİ SEVEN BENİM YYYUSUFFFFFFFFFFFFF sEnİ SeWiYoRuM

    YanıtlaSil
  87. sen gerçektennn sanatçılar aleminin kralısın YUSUF GÜNEY seni çok seviyoruz.....sesin gerçekten çok güzel helede heder oldum aşkına şarkın süperrrrr...sanatçılar aleminde şu ana kadar benim için en güzel klibi sen çevirdin ayrıca dün mavi şekerde çok güzeldin :)

    YanıtlaSil
  88. yha sen harbiden süper delikanlısın SENİ SEWİYORUZ YUSUF GÜNEY

    YanıtlaSil
  89. yha arkilerrrrr benim msn ni kaydedin .......
    amman-salla-dertleri@msn.com

    YanıtlaSil
  90. yusuf günney seni o kadar sewiyorumki herkezden çook sana aşımm nasıl anlatsam seni satırlara sıdıramıyorum seni bi kkere gerçekte görsem ne olurdu sanki senle bi gezsemmm ahh dünyaları veririm SEWİYORUM SENİİİİİİİİİİİİ EN BÜYÜK HAYRANIN ÇAĞLA GİZEM

    YanıtlaSil
  91. SÖYLEYECEK BİR ŞEY YOK NASIL OLDUĞUNU HERKES GÖRÜYOR SÜPERSİN YUSUF ABİ!

    YanıtlaSil
  92. ya bu şarkı damgasını vurdu yine türkiyeye bence çok müthiş herkese tavsiye ederim valla insan dinleyince dertlerini unutuyor

    YanıtlaSil
  93. seni çok seviyorum ... şarkında senin gibi süper ve harüka...Türkiyede en sevilen sanatçı bana göre sensin... YUSUF GÜNEY ... seni ve heder oldumu bayılarak dinliyor ve çok seviyorum

    YanıtlaSil
  94. meraba ben hatice senin şarkılarına bayılıyorum seni çok seviyorum aşkım

    YanıtlaSil
  95. yusuf çok güzel olmuş ama daha önemlisi UMUT seni çoooooooooookseviyorum

    YanıtlaSil
  96. umut umutr umut seni çooook seviyom

    YanıtlaSil
  97. umut umutrumutumutumutumut seni çokseviyomama sen beni anlamıon umut

    YanıtlaSil
  98. u.k umut seni çok seviom

    YanıtlaSil
  99. süpersiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  100. S
    E
    N
    İ
    S
    E
    V
    İ
    Y
    O
    R
    U
    M
    S
    E
    N
    İ

    YanıtlaSil
  101. yusuf güney sen çok yakışıklısın sana bayılıyorum

    YanıtlaSil
  102. seniseviyoruzyusufabiHÜSEYİN

    YanıtlaSil
  103. bence de çok güzel olmuş yusuf abi hayranım sana ya

    YanıtlaSil
  104. cok guze cok tesekkur sarki superrr!!!

    YanıtlaSil
  105. yusuf  güney    senin  hayranınım   şimdi  burada  olsaydın   senin  yanından   ayrılmazdım  ama  başka ile   gidersen  gelemem   görüşürüz    sena  hayran  olduğumu  unutma   bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  106. merhaba benim adım kübra şimdi yanımda olsaydın seni çok severdim başka hayranlarında var mesela ben ve arkadaşım nazlı oda seni çok seviyor diyorki keşke o burda olsaydı burası tatvan bitlisin ilçesi ne olur buraya gel seni baekliyorum seni sevdiğimi unutma görüşmek üzere bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  107. sanki yussuf güney sizin yaşınızda

    YanıtlaSil
  108. yusuf güneyin şarkısını çooooooooooook seviyoruz

    YanıtlaSil
  109. Adsız yusuf güneyin şarkısını çooooooooooook seviyoruz demişsin kendi adına konuş!

    YanıtlaSil
  110. yusuf senin hastanım şarkı mükemmel

    YanıtlaSil
  111. yusuf keşke bende senin yaşında olsaydım ikimiz sevgili olurduk ama olmuyo seninle tanışmayı cok istiyom görüşürüz

    YanıtlaSil
  112. en son yorumu gönderen kişiye duyuru

    YUSUF GÜNEY in seni seweceğini nereden bilioson ki
    böyle diosun yani sen kimsinki YUSUF GÜNEY le sevgili olacan çok mu güzelsin haaa

    YanıtlaSil
  113. yusuf güneyin şarkısı süper bayıldım tam tempo

    YanıtlaSil
  114. bunun kadar güzel ılip olmazaz süperrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  115. seni çok seviyorum yusuf güney

    YanıtlaSil
  116. yusuf güney rafet el roman papucunu dama attı

    YanıtlaSil
  117. 1. ve 2. sıralardayız yer değişmek yok

    YanıtlaSil
  118. bu yusuf güney coşturur gençleri

    YanıtlaSil
  119. adamın tipide güzel şarkısıda güzel yani diyecek hiçbir söz bile kalmadı:D:D:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  120. ANYELA
    slm çok güzel ya...GEZİDE heP U şArKIdA oYNaDım...

    YanıtlaSil
  121. YAW NE DİYONUZ AŞKIM O BENİM YAW ÇOK AÇA ÇOK SEWİOM KISIM NE DİONUZ SİZ
    AŞKIM SENİ SEWİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YAW ÇOK YAKIŞIKLI YUSUFCUĞUM

    YanıtlaSil
  122. seninle öpüşmeyi çok istiyorum.sevişelim beraber sevgilim by

    YanıtlaSil
  123. HARika Bİ şArkı, HaRİKa Bİ KLİpp(ahh Bi DE klİptE kıZ olmASa:() HARika Bİ tip söYLEyecK SÖz kALMadI WALlA yuSuf GÜNey BaYILıYorm SaNAA bÜTn kISLr SEnİn hAYRanIN dİKKat ET:)

    YanıtlaSil
  124. bence yusuf güneyin bu şarkısı çok güzel ben ezbere biliyomnm zaten yusuf güneyde karizmatik ve sempatik bir adam onu çok seviyomm keşke benim sevgli olsa.... ama nerde o gün

    YanıtlaSil
  125. yusuf güneyin bu klibi çok güzel olmuş zaten diğer klibide ğüzeldi bu da çok güzel olmuş yusuf güney çok karizmatik zaten keşke benim sevgilim olsa ... nerede günler

    YanıtlaSil
  126. s
    e
    n
    i

    c
    o
    k

    s
    e
    v
    i
    y
    o
    r
    u
    m

    b
    u
    n

    s
    a
    k
    i
    n

    u
    n
    u
    t
    m
    a

    a
    s
    k
    i
    m!

    YanıtlaSil
  127. ben daha çok rafet el roman'seviyorum ama ikiside birbirine çok bnzediği için fark etmiyo

    YanıtlaSil
  128. BEN YUSUF GÜNEYE BAYILIYORUM ONUN KADAR YAKIŞIKLISINI HAYATIMDA GÖRMEDİM ONA BAYILIYORUM ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK YAKIŞIKLI

    YanıtlaSil
  129. ben cidden yusuf güneye aşığım onu kimseye anlatamayacağım kadar çok seviyorum beni duy yusuf güney sana deliler gibi aşığım..

    YanıtlaSil
  130. şarkılarının hepsi birbirinden güzel hayat boyu başarılar umarım istedigin yere gelirsin enkisa zamanda

    YanıtlaSil
  131. yusuf güney senin hayranınım seni çççççççççoooooooookkkkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  132. yusuf senin bütün şarkılarını ezberledim ve senin en büyük hayranınım. sana aşık oldummm!!!......

    YanıtlaSil
  133. benim adımda güney biliyormusunnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil