30 Ağustos 2008 Cumartesi

Milan Baros cimbomda



Milan Baros imzaladı
Kendisini Galatasaray'a bağlayan imzayı attı, ilk mesajı "yine eski başarılı günleri tekrar yaşamak için mücadele edeceğiz" oldu.

Galatasaray, kadrosunu Çek Yıldız Milan Baros ile güçlendirdi. Öğleden sonra İstanbul'a gelen yıldız futbolcu, daha sonra Florya Metin Oktay Tesisleri'ne giderek kendisini üç yıllığına Sarı-kırmızılı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.

Galatasaray Kulubü Başkanı Adnan Polat ve yönetim kurulu üyelerinin hazır bulunduğu imza töreninde basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Baros, Galatasaray'da başarılı olmak istediğini söyledi. Bir basın mensubunun "2005 yılında Kewell'la İstanbul'da finalde birlikte oynamışlardı. Şimdi yine birlikteler ?" ne diyeceksiniz şeklindeki soruya ise, "Benim İstanbul'da çok güzel hatıralarım var. Şampiyonlar Ligi şampiyonu olmuştuk. Ümit ederim Galatasaray'da da büyük başarılara imza atacağız. Galatasaray'a gelmem çok kolay bir karar oldu. Galatasaray başarıları ile bilinen bir kulüp. Ümit ediyorum bu başarıları elde etmeye devam edeceğiz." diye konuştu.

Galatasaray'ın dün gece Steaua Bükreş'e elendiği maç hatırlatılarak, "Keşke daha önce gelseydim ve bu maçta oynasaydım" deyip demediğinin sorulması üzerine yıldız futbolcu, "Futbol bu ne zaman ne olacağı belli olmaz. Futbolun güzelliği burada aslında. Herkes Galatasaray'ın turu geçmesini bekliyordu. Geçemediği için hepimiz üzgünüz. Şimdi bunu unutma ve Galatasaray'ı daha yüksek yerlere getirme zamanı" diye cevap verdi.

- "HAKAN ŞÜKÜR'LE KIYASLANMAK İSTEMEM" -
Galatasaray'ın efsanevi golcülerinden Hakan Şükür'ün yerine takıma dahil edildiğinin söylenmesi üzerine Milan Baros, şöyle konuştu: "

"Hakan Türkiye'nin belki de Avrupa'nın en önemli golcülerinden biriydi. Ben yine de hiç kimseyle karşılaştırılmak istemem. İyi futbol oynamaya güzel futbol oynamaya geldim. Dolayısıyla ben kulübe takıma yardım etmek istiyorum. Zaten takımın başarısı hem oyuncuların hem teknik heyetin he de taraftarın istediği bir şeydir." Milan Baros, taraftarların kendisine göstermiş olduğu ilgiden de oldukça memnun olduğunu ifade etti.

Yıldız futbolcu, daha sonra gelecek sezon giyeceği 15 numaralı forma ile basın mensuplarına poz verdi.

0 yorum:

Yorum Gönder