7 Nisan 2009 Salı

Özgün Biz ayrıldık şarkı sözü

Özgün 2009 albümünün çıkış parçası olan Biz ayrıldık şarkısının şarkı sözleri şuan sitemizdedir ilerde diğer şarkıların sözleride eklenecektir
 Albümünde 13 Şarkı Mevcut bunları yakın zamanda sizlerle paylaşacağız…

Biz ayrıldık Şarkısının Sözleri
zor gecelerde ıslak hecelerle
Bir şarkı olsam derdimi anlatan
Aşk hasretiyle yasak bedeninde
Bir ışık olsam içini aydınlatan
Yok diyor ne bir söz yarım kalan
Yolu yok diyor inanması zor ama
Yok diyor seninle olmaz inan
Sonu yok diyor gel otur derdine yan
Daha bugün senden konuştuk
Daha bugün seni sordular
İyi dedim keyfi yerinde
Yeni bir aşk bulmuş diyemedim
Seni soran gözler peşimde
Beni saran korkuyu silemedim
Onun için utandım belki
Biz ayrıldık diyemedim

2 yorum:

  1. gerçekten çok çok güzel bi şarkı tekrar tekrar dinlemekten kendimi alamıyorum

    YanıtlaSil
  2. şeref seni çok seviyorum bu şarkıda ikimizin olsun sevgilim

    YanıtlaSil