22 Nisan 2010 Perşembe

Recep Baydurcan - DJ Reco Baba öldü Park Fm sunucusu

Park FM'in sevilen DJ'yi Reco Baba'nın hayatını kaybettiği öğrenildi.
Herkesin Reco Baba olarak tanıdığı ünlü programcı Recep Baydurcan'ın bu sabaha karşı hayatını kaybettiği öğrenildi.

Programcılar ve sevenleri Reco Baba'nın evine akın ederken, henüz Park Fm'den yada resmi internet sitesinden bir açıklama yapılmadı.

Evinde ölü bulunan Reco Baba'nın midesine kelepçe taktırdığı ve bu kelepçenin mide kanamasına yol açtığı bu sebeple de hayatını kaybettiği ileri sürülüyor.

Allah Rahmet Eylesin..!

6 yorum:

  1. allahtan rahmet ailesine sabır diliyorum kırıkkaleden ramazan kaya. seni unutmuycaz reco baba

    YanıtlaSil
  2. seni unutmayacağız reco

    YanıtlaSil
  3. mekanın cennet olsun reco baba seni hiççç unutmuyaçagızz

    YanıtlaSil
  4. BUGUN ZİYARET ETTİK ALLAH RAHMET EYLESİN

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesin ben gercekten asırı park fm dinleyiciydım ve reco babyı cok seviyordum.olumu bı adım daha kendıme yakın hıssettım AlLh aılesıne ve benım gıbı cok sevenlere sabır versın.:(BİDAHA BOLE BI sunucu gelmez cok tatlı ve cana yakın bı ınsandı.Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  6. son nefesimiz de dahi bizimlesin reco baba.....

    YanıtlaSil