24 Haziran 2010 Perşembe

Yeni birYeni Laptop Bakım Kılavuzu

Ne zaman yeni bir laptop almak istedğim zaman ilk şey takın ve dolaşmaya başlamak, sadece akılda oraya rağmen önce yapmanız gereken şeyler vardır.

Laptop Bakım ipuçları:
-Şahsen ben off benim bilgisayarların tüm etiketler gibi. Onları çıkarmak istiyorsanız, şimdi yok.


-O kadar ki, bunlar için daha az yer almak için rahat uyum sırf-I hem Mac hem de PC bilgisayarlar hem benim ev ve ofis var, ben her zaman benim Mac'ler için özel laptop çanta kullanmak durumunda çevrede içinde geri gidiyordu.


-Eğer o zaman kesinlikle anti-virüs yazılımı istiyorsanız bir Microsoft işletim sistemi kurun. Ben Nod 32 kullanmanızı öneririm. Sadece ben kendime şans vardı çünkü. Ayrıca 2009 yılında CNet Editors seçimdi.
-Eğer laptop bırakırsanız sizi sonunda batarya berbat edecek tıkalı. Eğer pil tüketimini neredeyse hiçbir şey üzerine koymadan önce izin vermelisin.
-Sistem bir veya iki haftada bir haftalık temizlik yapın. Sadece sabit sürücü ve işletim sistemi temizlemek için disk defrag ve diğer sistem araçlarını çalıştırın, ayrıca bilgisayar kendini temizlemek gerekir.

..kolay gelsin.

0 yorum:

Yorum Gönder