21 Mart 2009 Cumartesi

Keremcem Sana Bana Ferrari Gerekti Şarkı Sözü

Keremcem 2009 yılında çıkarmış olduğumu albümünün ilk klibini Kita ile düet yapmış oldukları Hayallerin peşinde isimli şarkıya çekmişti.. Şu günlere ise biraz Jazz usülü olan Sana Ferrari Gerekti isimli şarkısına Klip çekmiş
Şarkı Sözleri
Karınca Kararınca Sevmeye CalıŞtım
Haliyle Azgeldi,Sana Ferrari Gerekti
Kedim Cimi Benden Akıllı
ilk Günden Dırmalamıstı
Bana Bunu Yapan Zalim
Kimbilir Zavallıya Neler Yaptı
Seninde Bir Kalbin Var Sanıpda Aldandım
Anladıgım Anlarda Türkiyakıp Aglardım
Öpünce Gül Actı,Sanan Kerem den oldu
Dikensiz Gül Vakti Bukez Biraz Agır Geldi
Beklerim Yolun Karsıya Düserse
icin Eskigünler Filan Derse
Adres Aynı Bey Bisiy Neyse
Dükkan Verim Satacagın Kürkse
Seninde Bir Kalbin Var Sanıpda Aldandım
Anladıgım Anlarda Türkiyakıp Aglardım !Hup
Seninde Bir Kalbin Var Sanıpda Aldandım
Anladıgım Anlarda,Türkiyakıp Aglardım.
Keremcem 2009

2 yorum:

  1. harika bi şarkı bnce bn çok bayıldım

    YanıtlaSil
  2. süper ya yasemine de bu şarkı yakışır seviore keremcem seni

    YanıtlaSil