5 Mart 2009 Perşembe

Yusuf Güney - Bir Sevda Masalı şarkı sözleri

Yusuf Güney - Bir Sevda Masalı
Yakışıklılığı ve karizması ile Yusuf Güney genç kızların sevgilisi olmaya devam ediyor, sürekli olarak yeni şarkılar ile karşımıza çıkan Yusuf Güney yeni yeni şarkıları ile listelerde ilk sıraları hedefliyorki zaten öyle gidiyor, Yusuf Güney nerdeyse her müzik listesinde sevilen bir parçası ile ile üst sıralarda karşımıza çıkyor. Yusuf Güney bu popülerliğini tabikide genç hayranlarını
borçlu, Yusuf Güney bildiğiniz gibi Rafet El Roman ilede düet yapmıştı… Yusuf Güney - Bir Sevda Masalı şarkısıda Yusuf Güney’in en sevilen şarkılarından birisi, Yusuf Güney - Bir Sevda Masalı şarkısını dinlemek için, Yusuf Güney - Bir Sevda Masalı şarkısının bulunduğu Yusuf Güney albümünü müzik marketlerden isteyin, Yusuf Güney - Bir Sevda Masalı şarkı sözlerini sitemizde bulabilirsiniz… Bir sevda masalı…
Yusuf Güney - Bir Sevda Masalı Şarkı Sözleri:
http://img91.imageshack.us/img91/7190/l3552192293154834100051.jpg
Sevgilim yanlızlık kor bana
Gördüğüm bütün düşlerimde
Nefes alıp veren her günümde
Aşkını solundum sadece
Ama yoksun gülüm seni gördüğüm o yerde
Daha zormuş gülüm sensizliği seçince
Bilemezsin ne hal kaldı nede bi derman
Sonu yoktu sevgimizin anlamıştım
Ta en başından
Bir sevda masalında
Küçücük bir dünyada
Sarılıp kollarında
Ben uyumayı özledim
Bir çılgın çığ düşsede
Yüreğinin en derinine
Sakın korkma aşkım
Bu benden bir hediye
Sana..
Sevgilim yanlızlık kor bana
Gördüğüm bütün düşlerimde
Nefes alıp veren her günümde
Aşkını solundum sadece
Ama yoksun gülüm seni gördüğüm o yerde
Daha zormuş gülüm sensizliği seçince
Bilemezsin ne hal kaldı nede bi derman
Sonu yoktu sevgimizin anlamıştım
Ta en başından
Bir sevda masalında
Küçücük bir dünyada
Sarılıp kollarında
Ben uyumayı özledim
Bir çılgın çığ düşsede
Yüreğinin en derinine
Sakın korkma aşkım
Bu benden bir hediye
Bir sevda masalında
Küçücük bir dünyada
Sarılıp kollarında
Ben uyumayı özledim
Bir çılgın çığ düşsede
Yüreğinin en derinine
Sakın korkma aşkım
Bu benden bir hediye
Sana..

1 yorum:

  1. yusuf sana bayılıyorum biliyorumki ben senin gözünde çokfarksız biriyim ama yinede seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil