10 Mart 2009 Salı

Lara - Güvenmiyorum ( Yeminler etsem )

Laranın Güvenmiyorum isimli şarkısını son günlerde sık sık duyuyoruz. Lara bu şarkıyı çok güzel bir şekilde yorumlamış. Aynı zamanda akılda kalıcı, dilinize dolanan bir şarkı gibi görünüyor. Şarkının en çok tekrarlanan yeride, yeminler etsen allah biliyor desen kısmıdır. Zaten bu kısmı şarkıda en çok geçen bir cümledir. Şimdi konunuzu daha fazla uzatmayalım, Lara’nın güvenmiyorun isimli şarkısının şarkı sözleri ve mp3 video klibini sitemizde sizlerle paylaşalım..


Lara - Güvenmiyorum şarkı sözleri
yüzündeki izler bana sorarsan eğer
futursuz olmalı ,bedeli olmalı
yaşlı gözlerin, titreyen ellerin
günahkar olmalı,direti olmalı
kimine dar kimine yar bu sevda
çektik bunuda daha başında
kimene yar bana nar bu sevda
bunuda söyledim sana başında
yeminler etsen Allah biliyor desen
içini görüyorum sana güvenmiyorum
yağmuru duyar deler geceler varsa giden
sebebim aynı sana güvenmiyorum
2x
yüzündeki izler bana sorarsan eğer
futursuz olmalı ,bedeli olmalı
yaşlı gözlerin, titreyen ellerin
günahkar olmalı,direti olmalı
kimine dar kimine yar bu sevda
çektik bunuda daha başında
kimene yar bana nar bu sevda
bunuda söyledim sana başında
yeminler etsen Allah biliyor desen
içini görüyorum sana güvenmiyorum
yağmuru duyar deler geceler varsa giden
sebebim aynı sana güvenmiyorum
3x
Laranın yeminler etsem şarkısının mp3 video klibi..

0 yorum:

Yorum Gönder