26 Mart 2009 Perşembe

Yusuf Güney KİMDİR?

Rafet El Roman - Aşk-ı Virane isimli yazımda, şarkıdan çok, Rafet El Roman’la beraber düet yapan kişi (Yusuf Güney) hakkında yorumlar geldi. Herkes kim bu Yusuf Güney diye soruyor. Ben de yorumlarınıza kayıtsız kalamadım ve Yusuf Güney’e ulaşıp, onunla görüşme fırsatı yakaladım. Görüşmemde kendisine, projeleri ve hayatı hakkında sorular ilettim. Ayrıca sizler için bir kaç resmini de aldım Konuşmamızın özeti şu şekilde;
Yusuf Güney, artık hayatını çok sevdiği müzik ile kazanmaya başlamıştır. Rafet El Roman’ın vokalistliğini yapan Güney, yakın bir zamanda çıkaracağı albüm heyecanı ile uzun ve yorucu bir yola girmiş ve başarı ile ilerlemektedir. Güney, önümüzdeki aylarda İstanbul’a yerleşeceğini de belirtmiştir.
İkili, önümüzdeki günlerde Aşk-ı Virane adlı şarkıya klip çekecek.
Ayrıca Yusuf Güney severlerine güzel bir haberimiz var. Yusuf Güney, kendi albümü için hazırlıklara başlamış ve kasım ayı sonunda solo albüm ile sevenleriyle buluşacaktır.
Kendisine bu uzun ve yorucu yolda başarılar diliyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder