12 Eylül 2008 Cuma

Nefret ve Ayrilik Nickleri

  • Güneş soldu akşam oluyor yine sen gelmezsen penceremin altına inan yıkılırım aşkım seni çok seviyorum
  • Seni sevmenin ateşinden kül oldum, sensiz geçen günlerim için harap oldum
  • Bugün yine sensiz, bugün yine çaresiz
  • Sen yoktun yanımda sen yoktun en zor günümde kelebeğe inat ömrümde
  • Sana son bakışım dert olacak içinde
  • Ağlamak istiyorum bugün bir çocuk gibi çünkü en değerli şeyimi elimden aldılar
  • Sen benim en güzel anı defterimde karalanmış bir sayfa bıraktın
  • Sensiz geçen dakikalarımı melekler günah sayar
  • Yine harap bu şehir sen olmadığında yanımda
  • Sen benim güneşimdin şimdi ise akşam oluyor
  • Zor anımda yanımda olacak olan sen değilmiydin hayırsız
  • Para, mal, mülk yalan sensin benim için önemli olan
  • Sesin beni büyüten bir ninni gözlerin ise güzelliğini görmek için tuttuğun bir fener
  • Sonbahardaki yapraklar gibi bende içim içim dökülüyorum
  • Ardında bıraktığın hatıralar yüreğimi tırmalar
  • Hani aşkımız dağlara yazılan bir destan olucaktı?
  • Son bakışın kalbime atılan bir ok gibi aklıma saplandı
  • Ağaçlara yazmıştık adımızı ben ise kalbime yazmıştım
  • Bir gül gibi büyüyordu aşkımız sen ise o güldeki dikendin
  • Gece karanlığında yolumu aydınlatan bir fenerdi gözlerin
  • Kış geldi kar yağıyor bende sonbahardayım saçlarım dökülüyor
  • Bir güler bir ağlarım sensiz geçen günlerime değil aptallığıma
  • Aşk kimliğimi sen de unuttum, hükümsüzdür
  • Keşke bulut olsaydım ağladığımda güller sevinseydi
  • Beni bırakıp oturdun nikah masasına bensiz mutluluk haram olsun sana
  • Aşkımız bir masaldı sen tilki ben kırmızı başlıklı kız
  • Sözlerin yalanlarını örttü, gözlerin ise beni çürüttü
  • Ne olur son nefesime kadar elimi tut
  • Çocukken annemin elini bırakmak istemezdim şimdi ise seni
  • Yalancı gözlerin, hain bakışlarınla terkettin beni
  • Ben değil sen pişman olucaksın
  • Sessiz gecelerde rüyalarının kabusu olacağım
  • Sen bir dilektin benim için tutulmuş olan
  • Kelebek gibiydi aşkımız çok kısa sürdü hikayemiz
  • Ne ömür boyu senle ne de sensiz geçmez bu hayat böyle
  • Aşkımız parlayan bir yıldızdı sen ise güneş olup o yıldızı kaybettin
  • Nankör bir kedi gibiydin istediğini aldıktan sonra bıraktın beni
  • Aşkımız hikaye vermeyin şimdi şu sazı elime
  • Bir virüs gibi yayıldın vücuduma şimdi ise panzehirini arıyorum
  • İlk ve son aşk masalımsın
  • Nefretim sana değil kendimedir
  • Hayatımın romanısın en güzel anılarımı sana yazdım
  • Görme ağladığımı görme kahrolduğumu kahpe felek
  • Üşüdüğümde bana sarılan bir birisi vardı şimdi ise titriyorum ne olur gel
  • Doktor bile ilaç bulamadı hastalığıma ben biliyorum ilacımı sensino
  • Bu filmin daha bitiş sahnesi çekilmedi ne olur dön bana
  • Benim dilimden dökülen son söz, anımalarımdan silinen son hatıra olucaksın
  • Senin özlemin dudaklarımda bir kelebek haydi ne olur dön bana beni affet
  • En karanlık mağaralara yazmıştım adını hayırsız
  • Son ışığımdın ne olur kapatma gözlerimi
  • Ben senin için köle sen benim için efendi olacaktın
  • Gülüşün içimi gidişin kalbimi yaktı

0 yorum:

Yorum Gönder