7 Ekim 2009 Çarşamba

Hayko Cepkin Kimdir Fans

Ben düzgün yazmadım uzun bir zaman. Tekrar tekrar yazıyorum .. x) Bu site ne sitesi? Sanırım benim kendi blog yazmıştı şey tarzı için başınızı sıfırdan bir şey var Bu site birlikte öylesine bir sitedir. Hayko Cepkin Fan'ıyım kendi görüşü. Biden Google'ce x) Aksi takdirde turn me on ilk kez Google amca "Hayko Cepkin" arama, muhtemelen .. kaldırmak değildir x) şimdi son 2.Sayfa Hayko Cepkin de kelime kulüpler. Ama her gün sırada artış olur. Sorun çünkü site indexlenmiyor veya indexleniyor üzerinde çok geç sayfaları ekledik. (İndexlenme kim ifade bilmiyorum arkadaşlar, sitede sayfa tanımlama Google yapabileceğiniz eklersiniz çıkmıyor.)

Yine de, bu site paylaşım yapmak don't stop rağmen. Ne zaman amatörlük ve sitenin tema, ama yine de ben sepepten nedeniyle sitenin temasını değiştirmek istemiyorsanız aynı gelir. Ama sorun, yeni bir tema Anlamıyorum yapabilirim çözüldü geleceği sitesi. Hayko Cepkin Google'da bir fan sitesi gibi, Hayko Cepkin için bir forum açabileceğiniz bir damla site deneyimini yoktur. Evet, evet Öyle düşünüyorum .. x) Elbette, Google, amcamın coşku .. miss yok

Ne kadar bu sitedeki nedir?

Bu sitede son günlerde sürekli Hayko Cepkin ilgili hisse vardır. Hayko Cepkin resimlere fotoğraf makale tıklayarak bulabilirsiniz. Ben, sağ serbestxD cart curt yasal hakkı düzenleyici photoshopcu alayı çekmek için alınan bir varolan dosyaları düzenlemek birkaç kendi.

0 yorum:

Yorum Gönder