4 Ekim 2009 Pazar

Saç dökülmesi sığır iliği yorumları kesin sonuç

Merhabalar.Öncelikle konuya şurdan başlamak istiyorum.Bnm yaşım 17 ve 2 3 yıldır aşırı saç dökülmesi var.Kimisi olum babana çekmişsin kimisi bilgisayarla çok uğraşıyon ondan böyle döklüyo gibi yorumlar vardı.Geçenlerde babamla telefonları takas ettik bana n95 ini verdi.Bende ona çin malı telefonumu.
Babama verdiğim telefon 2 gün sonra bozuldu.Yaptırmak için onun meşhur tamircisi Serkom iletişime gitti Sincanda burası.İşte konuşurlarken Serkan abi demiş Ramazan abi bendede uzun zamandır saçlarım dökülüyodu ama bi formül var onu kullandım saçlarım düzeldi demiş.
Babamda Alla alla neymiş bu diye sorunca :
gereken malzemeler:
sığır iliği (kasaplara gidin ücretsiz veriyorlar)
hindistan cevizi yağı
  Stretch Film
Bioxin sampuanı

Kullanılış şekli:

Öncelikle sığır iliğini yaklaşık 100gr kadar bir tavanın kenarında eritiyoruz.Sonda çıkan yağsını süzerek bir kaba koyuyoruz.Sıcakken üzerine hindistan cevizi yağını   ilave ediyoruz.Ne kadar sığır iliği yağsı varsa o kadarda hindistan cevizi yağsı ekliyoruz.Sonra banyoya gidip.Bu karışımı iyice karıştırıyoruz.Sonra ılık ılık saçlarımıza iyice yediriyoruz.Sonra Stretch Film ile hiç hava kalmayacak şekilde kafamızı sarıyoruz.Sonra havluyu ısıtıp kafamızı bide onla sarıyoruz.Bu şekilde yaklaşık 2 saat bekletiyoruz.Ve saçlarımızdaki Stretch Filmi çıkarıp iyice Bioxin sampuan ile yıkıyoruz.Bir seferde arınmazsa 2 kez yıkayın.Ve kesinlikle saç kurutma makinası kullanmayın.Bu uygulamayı haftada bir kez yapıyoruz.Ben 3 Ekim 2009 günü başladım sonucu her hafta buraya yazıcam.Sizde yazabilirsiniz.İyi günler

0 yorum:

Yorum Gönder